Μέτρα Υγιεινής και Ασφάλειας από τη Lidl Κύπρου

Με αποφασιστικότητα και υπευθυνότητα η Lidl Κύπρου από την έναρξη της πανδημίας έθεσε ως προτεραιότητα τη δημιουργία ενός ασφαλούς περιβάλλοντος εργασίας προς όλους τους εργαζόμενους της αλλά και των πελατών της με σκοπό την αντιμετώπιση του κορωνοϊού Covid-19.
 

Στην κατεύθυνση αυτή, η Lidl Κύπρου εφάρμοσε έγκαιρα όλα τα απαραίτητα μέτρα και προχώρησε σε πρόσθετες πρωτοβουλίες με σκοπό την προάσπιση της υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων, των συνεργατών και των πελατών της.
 
Από τις αρχές Μαρτίου με αποφασιστικότητα και υπευθυνότητα προχωρήσαμε στις ακόλουθες ενέργειες  με στόχο τη διαφύλαξη της δημόσιας υγείας. Συγκεκριμένα:
 

  • Εξασφαλίσαμε και ενισχύσαμε την τήρηση των μέτρων ασφαλείας που συστήνει η Κυβέρνηση με ενημερωτικές σημάνσεις σε όλους τους χώρους. Τοποθετήσαμε προσωπικό ασφαλείας στις εισόδους των καταστημάτων μας για ορθή καταμέτρηση και ενημέρωση.
  • Τοποθετήσαμε επιπλέον σταθμούς αντισηψίας χεριών στους χώρους των καταστημάτων και προχωρήσαμε σε συχνό καθαρισμό καίριων σημείων.  
  • Χορηγήσαμε γάντια και μάσκες στους εργαζόμενους μας και εφοδιάσαμε τους πελάτες μας με γάντια μιας χρήσης.
  • Εγκαταστήσαμε ειδικά προστατευτικά διαχωριστικά από plexiglass στα ταμεία για επιπλέον προστασία των πελατών και των εργαζομένων μας.  
  • Είχαμε τη πρωτοβουλία από τις 19 Μαρτίου για τη χρονική ζώνη αγορών κατά προτεραιότητα με στόχο να διευκολύνει την καλύτερη πρόσβαση καταναλωτών ηλικίας άνω των 65 ετών καθώς και ΑμεΑ στα καταστήματά μας.
 
 Όσο αφορά την ασφάλεια των εργαζομένων προχωρήσαμε άμεσα στις ενέργειες:
 
  • Σε συνέχεια της απόφασης του Υπουργικού Συμβουλίου διενεργήσαμε διαγνωστικές εργαστηριακές εξετάσεις για κορωνοϊό και παρείχαμε όλες τις διευκολύνσεις στο προσωπικό μας για να συμμετέχει στα διαγνωστικά τεστ σε όλες τις πόλεις. Το αποτέλεσμα ήταν αρνητικό και στα 17 καταστήματά μας, αποτέλεσμα που αφορά το σύνολο των εργαζομένων μας μέχρι και τις 28.04.2020.
  • Ενεργοποιήσαμε στις εγκαταστάσεις μας θερμοκάμερα για τον περιορισμό της διάδοσής και της εμφάνισης του κορωνοϊού COVID-19.  
  • Φροντίσαμε για την καθημερινή ενημέρωση των εργαζομένων μέσω συστήματος εσωτερικής επικοινωνίας και του εταιρικού application αναφορικά με τα μέτρα πρόληψης και τρόπους διαφύλαξης της υγιεινής και της ασφάλειάς τους.
  • Εξασφαλίσαμε πρόσβαση σε 24ωρη Τηλεφωνική Γραμμή Συμβουλευτικής Υποστήριξης για τους εργαζόμενους και τις οικογένειες τους για απεριόριστη υποστήριξη από εξειδικευμένους συμβούλους δωρεάν.
  • Δώσαμε την δυνατότητα στους εργαζόμενους των γραφείων να εργαστούν με τηλεργασία έτσι ώστε να νιώθουν ασφαλής και να μειώσουν στο ελάχιστο τις μετακινήσεις τους, όπως ακριβώς ήταν και οι συστάσεις των ειδικών, συμβάλλοντας στην μείωση της μετάδοσης του ιού.


Η διοίκηση της Lidl Κύπρου ως ελάχιστο ευχαριστώ προς τους ανθρώπους της προχώρησε παράλληλα στην παροχή έκτακτου bonus €200.000 για την υπερπροσπάθεια που κατέβαλαν κάτω από πρωτόγνωρες συνθήκες.
 
«Σε συνθήκες απαιτητικές και πρωτόγνωρες για τα μέχρι τώρα δεδομένα μας η οικογένεια της Lidl  ανέδειξε για άλλη μια φορά τη συλλογικότητα με καθολική συμμετοχή στις έκτακτες ανάγκες που προέκυψαν. Στην Lidl Κύπρου οι άνθρωποί μας είναι οι δικοί μας ήρωες που ξεπέρασαν τον εαυτό τους , δίνοντας καθημερινά μαθήματα ομαδικότητας και προσφοράς», δήλωσε ο Σπύρος Κονδύλης -  Γενικός Διευθυντής της Lidl Κύπρου.
 
Στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο η Lidl Κύπρου θα συνεχίσει, όπως εδώ και δέκα χρόνια, να βρίσκεται δίπλα στην κοινωνία ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές ενεργώντας συλλογικά και με αλληλεγγύη.

 

 

Δειτε Επισης

Galatariotis Motors: Διεκπεραίωση ανακλήσεων εντός χρονοδιαγράμματος του διατάγματος-Η καθοδήγηση προς τους ιδιοκτήτες Honda
Τα νέα μέλη στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΕΟ-Ποιοι είναι και τα βιογραφικά τους
Nissan: Γιατί δεν προχώρησε το mega deal με τη Honda-Τι ώθησε τη διοίκησή της να απορρίψει την συμφωνία
Η διευκρίνηση CTC Automotive για ανάκληση οχημάτων Volvo-«Πλήρης αίσθηση ευθύνης προς τους πελάτες μας»
Μήνυμα και οδηγίες Toyota στους πελάτες της για τους takata-«Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια»
Αλ. Βαφεάδης: Σε συνεχή επαφή με όλους τους διανομείς για καταρτισμό του πλάνου υλοποίησης των ανακλήσεων
Μέτρα Ε.Ε. για προστασία καταναλωτών για ηλεκτρονικές αγορές από τρίτες χώρες
Nikkei: Προς ναυάγιο οι συζητήσεις μεταξύ Honda και Nissan για συγχώνευση
Λ. Ζουρίδης: Τα δεδομένα στο λιανικό εμπόριο και τα πλεονεκτήματα συμμετοχής στον Όμιλο Υπεραγορών MAS
Αλέξης Άννινος: Στενό το περιθώριο των οκτώ μηνών, κάνουν ό,τι μπορούν οι εισαγωγείς για τις ανακλήσεις